مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-04سياسي

خبر خوب|کلنگ زنی آغاز احداث 745 واحد مسکونی در 6 شهر مازندران


آیین متمرکز کلنگ زنی آغاز احداث 745 واحد مسکونی در 6 شهرستان مازندران در روستای خنارآباد ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیین متمرکز کلنگ زنی آغاز احداث 745 واحد مسکونی در 6 شهرستان استان مازندران با حضور سردار  سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و  رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری و سایر مسؤولان مربوطه در روستای خنارآباد ساری برگزار شد.

این واحد های مسکونی در قالب فاز اول نهضت ملی مسکن دولت مردمی سیزدهم به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرستان های ساری، نکا، جویبار ، فریدونکنار، سیمرغ و  کلاردشت ظرف مدت دو سال ساخته خواهد شد.

سردار سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا در این مراسم اظهار کرد: آیین کلنگ زنی 745 واحد مسکن ملی را امروز با کمک اداره کل راه و شهرسازی طی تفاهم نامه ای و به منظور کمک برای ارزان سازی برای قشر محروم جامعه در دستور کار قرار داریم.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا در این موضوع ورود پیدا کرده و به کمک دولت آمده است، گفت: در فاز نخست در 6 شهرستان 745 واحد مسکن ملی را قرار است توسط بسیج سازندگی است با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی به صورت ویژه با بهره گیری از ظرفیت اداره کل راه و شهرسازی استان ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|کلنگ زنی آغاز احداث 745 واحد مسکونی در 6 شهر مازندران

خبر خوب|کلنگ زنی آغاز احداث 745 واحد مسکونی در 6 شهر مازندران